|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  11.05.2024, 18:37 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2018 Miasto: Górny Śląsk 
					Posty: 71
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 24 min 35 s |   
			
			Ja tu zawsze gościnnie   BMW R1200 GS pełnoletnie 180 kkm Od kilku sezonów tylko TKC 80 Twinduro. Opona niby techniczne stara, klepią ją już ponad 20 lat. Dla mnie super, tylko przebieg tylnej marny 6000 km max. Ale coś za coś. Transfer na Rumunię lub Balkany, tam szutry, nawet błotko, piasek, powrót asfalt - i tył jest śmieć. Dalej nie jeżdżę, nie mam kasy i czasu (albo odwrotnie). Może jest tak, że jak znasz oponę to wiesz czego się spodziewać. Ja dla oszczędności 200 PLN / sezon, nie ryzykuję. TKC80 przód i tył. PS. Pewnie to też jest głównie zależne od wagi motocykla, balansu i umiejętności... PS2. Ta sama opona z ciśnieniem 2.2 drogowym... i 1.3 na offffff To zupełnie dwie różne gumy Tak czy siak polecam  Maciek | 
|   |   |