|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 648
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 godz 50 min 31 s
|
Z tego co podają, główną zmianą jest wprowadzenie kontroli trakcji,
oraz sterowania funkcjami wyświetlacza / wyborem, przełącznikiem na kierownicy. Reszta to zmiany czysto stylistyczne. Silnik mocowo bez zmian. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,979
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 5 dni 5 godz 34 min 46 s
|
Patrząc na konstrukcję oraz marketingowe ględzenie spodziewam się że będzie to jednak 500 X w innej skórce
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Wylizał się
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,306
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Online: 8 miesiące 1 dzień 1 godz 10 min 45 s
|
Cytat:
Wydaje mi się, że NX 500 jest wyższy w siodle. Nie przymierzałem się do iksa, a mogłem... Na pewno doszedł tablet. Szkoda, że prawy przełącznik nie zrobili, jak w trampku 750. |
|
|
|
|