| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2019 
				Miasto: WZ 
					
				
				
					Posty: 177
				 
Motocykl: SD09 
Przebieg: 39999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 godz 1 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja z kolei przyjrzałem się danym nowego Adwęczera (dla pewności na stronie honda.de, bo na pl jakieś dziwości były) i w sumie jestem lekko rozczarowany. 
		
		
		
		
		
		
			Wygląda na to, że prócz silnika to taki lekki downgrade - nowy jest trochę głośniejszy, trochę cięższy, trochę mniej ładowny, ma mniejsze przednie koło i bezsensownie jeszcze wyżej osadzone światła przeciwmgłowe. Nowa owiewka mniej więcej wygląda tak, jak stara z doklejonymi opcjonalnymi deflektorami. Nioe zanosi się na zmianę chyba największych bolączek modelu 2020-23, czyli wyświetlacza (wraz z obsługą) i słabego reflektora. Zaprezentowana jest tylko wersja ES, co może oznaczać że nie będzie Adwęczera nie-ES, tudzież nie-ES będzie produkowany w starej wersji...? Przy okazji pytanie do praktyków bo teorię znam - czy koło 110/80R19 jest odczuwalnie dużo gorsze od 90/90-21 w prowadzeniu na szutrach czy innych piachach? EDYTA: Info prasowe i zdjęcia AT 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...-modelowy-2024 Info prasowe i zdjęcia ATAS 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...-modelowy-2024 Info ogólne i zdjęcia AT(AS) 2024: https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...az-crf1100l-af Czyli już wiadomo, że będzie tylko drożej w ATAS: "Standardowo montowane zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERAâ˘)" Poza tym powiększona szyba (2 lata temu zmniejszali :-)), ponownie "zaktualizowane" DCT oraz ABS z powodu zmiany przedniego koła. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 Ostatnio edytowane przez M5Q : 04.10.2023 o 15:51  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zgodnie z tym co tu pan opowiada to ATAS tylko z DCT. 
		
		
		
		
		
		
		
	https://youtu.be/2gfwVB-s-9A?si=KK--OqSRlZcpb5uU&t=173 D  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2019 
				Miasto: WZ 
					
				
				
					Posty: 177
				 
Motocykl: SD09 
Przebieg: 39999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 godz 1 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może tak będzie u niego? 
		
		
		
		
		
		
			Na stronach honda.pl i honda.de ATAS jest zarówno w manualu jak i w DCT, za to standardowo z ES. Ja szczęśliwie już wyleczyłem się ze zmiany na nowy model. Czekam na model 2026 :-) 
				__________________ 
		
		
		
		
	M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
| 
			
			 CRF 1100 ATAS 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No faktycznie ATAS tylko DCT 
		
		
		
		
		
		
		
	2:53  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Low seat 795mm... toż to prawie jak na chopperze...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Łapanów 
					
				
				
					Posty: 333
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 97546 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z własnego doświadczenia wiem, że motocykl z kołem 19" lata po żwirze jak żyd po pustym sklepie. 
		
		
		
		
		
		
			Bardzo nieprzyjemna sytuacja przy której chorowałem. Taką wadę miał np Transalp700 czy ma nowy Triumph Tiger900. Po zmianie motocykla na wersję z kołem 21", latanie przodu po szutrze minęło jak ręką odjął. 
				__________________ 
		
		
		
		
	... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Całkiem fajnie to się ogląda 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=tIvxYRdSpY4 https://www.youtube.com/watch?v=SHPy-cr4h2w Pozdrowienia, D  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 | 
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 | 
| Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |