| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Łapanów 
					
				
				
					Posty: 333
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 97546 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo nieprzyjemny i niewygodny motocykl CBF125.  
		
		
		
		
		
		
			Mało wygodny. Dziewczyna tym mi jeździła i dopiero jak ją namówiłem aby pogoniła to ustrojstwo to zauważyła kolosalną różnicę. Co do silnika to sama jednostka napędowa przyjemnie pracuje ale powyżej 80km/h już strach na tym jeździć. JEst to motocykl na bardzo małego kierowcę. 
				__________________ 
		
		
		
		
	... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			absolutnie najwygodniejsza i najladniej zrobiona 125 jest TDR125 - co widac po cenach na zachodzie. gabarytami jest identyczna z... Versysem 650. wiem bo mialem oba na raz. rozstaw osi, wysokosc siedzenia, kiera - podnozki. stojac obok siebie byly nie do odroznienia. w odroznieniu od varadero 125 jest tez lekka - no i prosta w budowie. bardzo lubilem ta TDR - od lat sluzy mojemu koledze na dojazdy do pracy 30km dziennie przez miasto. 
		
		
		
			p.s. Versys650 i TDR125 obok siebie. TDR byla wygodniejsza - Versys ma za wysoko podnozki i cierpna pachwiny. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zgadzam się naprawdę jeśli idzie o TDR. elegancki, pięknie zrobiony motocykl!  
		
		
		
		
		
		
			jeździłbym! 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jakosc starej japonskiej roboty = zero ściemy. szaleniec zrobilby TDR170 bo sie da i wtedy np. 140km/h nie jest problemem ale tanio nie bedzie  
		
		
		
		
		
		
			  dla hobbysty mozna szukac zatarta TDR albo w jakis inny sposob uszkodzona góre i zakladac zestaw 170ccm. ale do tego dochodzi jeszcze szereg innych modyfikacji. z pewnoscia taniej bedzie zrobic prawko A i kupic cos 'doroslego'. a jedzie to-to tak:https://www.youtube.com/watch?v=HXqmxPji1CI tu w DT ale to ten sam silnik: https://www.youtube.com/watch?v=dCY071hQcJ0 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez Novy : 28.09.2023 o 16:23 Powód: Tuba w oknie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2019 
				Miasto: WZ 
					
				
				
					Posty: 177
				 
Motocykl: SD09 
Przebieg: 39999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 godz 1 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
I to chyba jest sedno tematu jak jeździ się moto na prawku B. W obecnych czasach jazda przykładową 170-ką zarejestrowaną na 125-kę nie jest za dobrym pomysłem. 
		
		
		
		
		
		
			W razie zrobienia komuś poważniejszej krzywdy takim sprzętem wystarczy że znajdzie się świadek, który powie że "paaanie, ale to zapierdalało...", a już ubezpieczyciel ochoczo weźmie sprzęt pod lupę. A jak stwierdzi, że sprzęt nie trzyma normy 125, to zrobi wszystko, żeby ściągnąć od kierownika np. 150 tysi kosztów leczenia pieszego, albo 80 tysi za roboty blacharsko-lakiernicze w jakimś Majbachu wartym 1,5 melona. Mogę sobie wyobrazić też mniej drastyczny wariant problemu - wystarczy zwykłe suszenie na ekspresówce, by nadgorliwy suszarkowy lawetą skierował sprzęt na sprawdzenie czy i dlaczego rzeczywiście poleciał te 140 km/h... Trochę pewnie histeryzuję, bo prawdopodobieństwo powyższych zdarzeń póki co jest dość małe, ale takie przypadki zdarzać będą się coraz częściej. 
				__________________ 
		
		
		
		
	M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 p.s. ostatnio zakladalem kolesiowi do skutera hondy cylek 70ccm - producent wybija na nim napis 50ccm. myslalem, ze zaszla pomylka, ale kolega ze sklepu uswiadomil mi, ze jest to dzialanie celowe i podal srednice dla 50ccm i 70ccm. ja mialem w rekach 70ccm z wybitym 50ccm. oczywiscie byl to jakis tajwanski zestaw tuningowy - nie OEM. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 | 
| WTF - Honda X-ADV | jorge | Honda - inna niż AT & NAT | 32 | 16.10.2017 14:13 | 
| Honda XL 600 LM | aciu | Inne - dyskusja ogólna | 119 | 12.07.2015 09:57 |