|  25.08.2023, 07:50 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,044
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 29 s |   
			
			tu dla Sh125/150: https://www.manualslib.com/manual/29...page=56#manual a tutaj Kymco People 300 GTi: https://www.manualslib.com/manual/83...page=33#manual Chyba, że Ja coś żle czytam  350 Hondy to nowa jednostka więc na 100% coś "poprawili" mając na względzie "ekologię" - silniki powyżej mają niewiele ponad litr oleju /+/- 1,5l./ i z założenia użytkowane są w trudnych/miejskich warunkach więc mnie te interwały wydają się zupełnie normalne. W takiej nowej 350 pewnie co 6.000 w zupełności wystarczy ale 12.000  - jak wszedł z 15 lat temu dci Renaulta to podawali co 30.000 i w połowie przypadków kończyło się biadoleniem na ujwe panewki  a w PSA Hdi interwał dla paska rozrządu 180.000-240.000 /miałem 3xC5 a ostatnio Ds5/ i w każdym pompa wody kończyła żywot kole 150.000-160.000/. Może na francuskich autostradach i niemieckich rocznych przebiegach bo w naszych warunkach to ponad 10 lat jazdy, miliony rozruchów, roczne amplitudy temp. po 50-60 stopni i cała masa innych dupereli. To trochę jak z tym wywiadem: Pani Genowefo a ile tych bombek robicie ? ... bez kozery powiem milion. | 
|   |   | 
| Tags | 
| jak | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 | 
| Honda XL 600 LM | aciu | Inne - dyskusja ogólna | 119 | 12.07.2015 09:57 |