Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.06.2023, 12:49   #6
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Mam jeszcze wątpliwość czy to nie przekaznik pompy. Ponoć można go usunąć całkowicie - choćby dla testu. Mysle czy to nie kwestia wibracji o określonej częstotliwości która powoduje zanik zapłonu na chwilę.
Mozna usunac, przekaznik to zabezpieczenie ze gdy silnik zdechnie to pompa przestaje pompowac. Moga byc i wibracje to troche szukanie w stogu siana ale kto szuka ten ma szanse znalezc Moja afra chyba dalej jest na FAT i podejrzewam ze FACET ktory tam zalozylem pracuje do dzis
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni podos Uklad paliwowy i wydechowy 116 10.01.2017 09:29
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.