29.11.2022, 08:01 | #11 |
Zarejestrowany: Nov 2022
Miasto: Wądroże Wielkie
Posty: 31
Motocykl: CRF1100 AS DCT ES
Przebieg: 9800
Online: 10 godz 29 min 26 s
|
Na jeździe testowej miałem w sumie tradycyjne zawieszenie i byłem tak podjarany że nawet się nad tym jakoś nie zastanawiałem. Wrażenia z jazdy były mega .
Tak jak pisałem wcześniej, wygląda na to że na egzemplarz z ES musiałbym czekać pare miechów więcej, plus 10k więcej kasy, więc już zostane przy tym co mam zamówione. Odezwę się w tym wątku jak już odbiorę maszynę i dam znać jak wrażenia. Pozdro! |
29.11.2022, 10:37 | #12 |
Zarejestrowany: Jun 2021
Miasto: Wołomin
Posty: 24
Motocykl: CRF1100D2 2021
Online: 9 godz 1 min 4 s
|
Napiszę ze swojej perspektywy. Kupiłem z DCT i manualnym zawieszeniem, bo taka była od ręki i sugerowałem się komentarzem Simpsona. Stwierdziłem, że przy swoim sposobie użytkowania na bank nie wykorzystam zalet elektroniki.
Dziś po półtora roku już inaczej do tego podchodzę. Na początku jesteś podjarany i jeździsz na fabrycznym setupie, ale z czasem zaczynasz kombinować i kręcić. Widzisz różnice na różnych nawierzchniach, jazda z pasażerem, bagażem, bez itd. i chciałbyś żeby to wszystko nie wymagało za każdym razem ingerencji wkrętaka i klucza nasadowego. Elektronika jest tu bardzo przyjazna. Skąd wiem? Bo przejechałem się kilka razy moto kumpla z ES. Dziś gdybym kupował nowe moto brałbym z ES. Nie jest to gadżet z tych must have, ale na pewno bardzo przydatny i przede wszystkim to naprawdę super działa. |
29.11.2022, 16:54 | #13 |
michal_m Za tą dychę co zostanie bez ES kupisz Ohlinsa pod siebie i jeszcze na wachę zostanie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
29.11.2022, 20:07 | #14 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 50 min 17 s
|
Hehe, jak kupowałem swoją miałem odwrotną sytuację jako ze decyzja zakupowa nowego moto zapadła w ciągu jednej godziny i jak padło na afrykę ( inne moto też było brane pod uwagę (nie GS)) chciałem zawias manualny i skrzynie manualną.
Po paru godzinach dostaje maila od dealera że jest afra jaką chcę na salonie ale z ES i 7K PLN trzeba dopłacić , był lipiec i dealer mi powiedział że następna dostawa będzie we wrześniu i wtedy mogę mieć taką wersję jak chcę. Przemyślałem kwestię i stwierdziłem że biorę z ES bo nie wiadomo czy moto wogle później będzie (okazało się że moto które miały być we wrześniu przyjechały na dwie tury w listopadzie i grudniu) Mam manuala z ES i nie żałuję , system jest wygodny jak kanapy zrobione przez Miszcza Zeta Wybierasz mapę TOUR masz fajnie twardo , wybierasz offroad zawias się dopasowuje , wsiada pasażer pstryk i już masz ustawione jak należy. Moim zdaniem mimo mojego początkowego zimnego podejścia do większej ilości elektroniki system działa dobrze i jest naprawdę wygony i wart jest każdej złotówki.
__________________
END of TRANSMISSION |
01.12.2022, 23:56 | #15 |
Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 274
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 8 min 38 s
|
Też uważam, że ES to super sprawa. Najpierw miałem małą 1100 ze zwykłym i niby jeździło się Ok, ale ja się nie znam, ustawieniami nie kręciłem bo też się nie znam a i czasu brak, raz jedziesz pusto a raz z plecakiem i kuframi, a teraz klik i zmieniam. Dodatkowo regulacja obciążenia zmienia trochę wysokość siodła. Z perspektywy czasu jestem zadowolony z wyboru ES ale ja miałem od ręki oba warianty i różnica w cenie była mniejsza bo brałem testówkę.
|
05.01.2023, 12:01 | #16 |
Zarejestrowany: Nov 2022
Miasto: Wądroże Wielkie
Posty: 31
Motocykl: CRF1100 AS DCT ES
Przebieg: 9800
Online: 10 godz 29 min 26 s
|
Hej!
Obiecałem że odezwę się jak kupię afrykę. Właśnie stałem się jej szczęśliwym posiadaczem wersja z DCT i udało się kupić z ES ! https://photos.app.goo.gl/vGxs3mUJmpdV79QN7 W sobotę odbieram, to napisze jak wrażenia z jazdy ! Pozdrawiam i LWG! |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakość świecenia CRF1100L ATAS | MateuszPL | Układ elektryczny i zapłonowy | 38 | 04.10.2021 11:40 |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf | pałeł | Instrukcje, broszury, fiszki | 13 | 02.03.2021 22:42 |