![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
wprost to tak jest, ale zauważ że ona jest cały czas otwarta, wiec ma jakieś znaczenie cały czas. Oczywiście np. w porównaniu z całkowicie otwartą przepustnicą to nikłe /stanowi mały procent/. Ma za to znaczenie - oczym sie często zapomina - przy zmianie biegów. Podtrzymuję obroty - dobrze ustawiona pozwala szybciej "wkręcić" następny bieg.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pęknięta śruba | Pawel | Hamulce, kola, opony | 17 | 14.05.2013 10:37 |
Jak kręcić śrubą synchronizacji gaźników? | ELvIS2704 | Regularne czynności serwisowe | 3 | 19.07.2011 14:02 |