|
|
#27 | ||
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
ja mam tutaj nieco odmienne podejście.. bo dla mnie motocykle ADV to motocykle wielozadaniowe, jak chce nimi lecieć sobie na Bałkany, albo do Włoch to nie będę leciał bokami bo sama trasa zajmie mi więcej niż spędzę.na miejscu. wiele razy też robiłem weekendowe wyjazdy gdzie całe 2 dni ciosaliśmy offem po 10 godzin a powrót w niedziele.. na strzała autostradą do domu.. Tak widzę zastosowanie takich typu motocykli. Zarówno Tych średniaków jak i tych większych.. ![]() Cytat:
Nie .. niestety to nie jest wyssane z palca, wielu producentów dobrze o tym wie i stosuje deflektory dolne na lagach lub tak konstruuje górę motocykla aby nie wiało.. jeżeli nie dowierzasz przy ok 140 połóż sobie rękę i pozasłaniaj nieco miejsce gdzie wydobywa się.powietrze z okolicy lag.. i sam się.przekonasz że będzie o wiele lepiej.. Polecam..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
Ostatnio edytowane przez Artek : 03.10.2022 o 13:20 Powód: łączenie postów |
||
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 16:58 |
| Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 13:39 |