|  28.09.2022, 22:35 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2021 Miasto: Kraków/Zielonki 
					Posty: 118
				 Motocykl: KTM1290R Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 10 godz 56 min 35 s |   
			
			W moto grzebał tylko serwis KTM, na przeglądzie, więc tylko tam było rozpinane. Tydzień temu przy lataniu w koło komina było czuć paliwo, zwaliłem to na przejeżdżającą puszkę, jedynie zastanawiało mnie nadmierne zniknięcie większej ilosci paliwa, no ale cóż wziął ile chciał. Musiało się stopniowo rozpinać i wyciekać , jak się w końcu rozpieło całkiem, to ma zaworek zwrotny i nie leci nic, blokuje przepływ. Sladu po wycieku nie było bo temperatura na silniku i odparowało, dobrze, że nie zrobiło bum bo leci tam prosto na kolektor. Na razie ogarnięte nowym oringiem. Nie ma wewnątrz wystarczającego sfazowania krawędzi i ciasno to spasowane pierwszy oring uszkodziłem. Sam zamek ok, ma sprytny zderzaczek jak złączka docisnięta do końca to zwalnia blokadę i zatrzaskuje samo. Wymiar oringu 8/1,8. Docelowo wywalam to ustrojstwo, dziś nie miałem odpowiednich szpejów. | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |