|  27.07.2022, 19:14 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s |   
			
			To wnioskuję, że z elektryką jesteś nie-za-teges i kompletnie nic w tym złego, tylko lepiej wtedy samodzielnie takiej przeróbki nie robić.  Prąd ma niestety kłopoty z wybaczaniem błędów.  Przykro mi, ale nie doradzę drobniejszych szczegółów, bo np. coś dla elektryka będzie kompletnie oczywiste i przypadkiem to pominę, a Ty też przypadkiem zrobisz to akurat odwrotnie niż trzeba i to się na końcu będzie nazywało, że "wspólnie zjaraliśmy Twój motocykl"   Nie jest to niby wielce skomplikowana operacja, ale trochę podstaw elektryki wymaga, a przydałaby się też praktyka w łączeniu kabli, zarabianiu końcówek, itp. żeby działało długo i bezpiecznie. Raczej bym Ci polecił w tej sytuacji poprosić lokalnie kogoś, kto ogarnia elektrykę o zrobienie tego, niż prosić o rady w necie. Chyba, że bywasz w okolicach Warszawy to i ja mogę pomóc. | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |