|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
Zarejestrowany: Jan 2022
Posty: 6
Motocykl: Transalp XL600
Online: 13 godz 23 min 49 s
|
Kufer doszedł, jest świetny. Właśnie zabrałem się za montaż. Mam mało czasu na testy bo wyjazd w sobotę więc mam pytanie który wybrać wariant montażu klamry blokującej wpinanie kufra ?
Słyszałem że parę osób miało problem z hałasowaniem kufra z powodu luzów na kułeczkach. Zamykając klamrę chcę jak najbardziej zniwelować luzy. Opcja nr1: https://drive.google.com/file/d/1_pp...ew?usp=sharing Raczej odpada bo oczko nie jest w linii prostej więc po zamknięciu nastąpi duże zluzowanie. Opcja nr2: https://drive.google.com/file/d/1_xZ...ew?usp=sharing Mocne trzymanie ale klamra będzie wystawać po odstawieniu kufra na ziemie. Opcja nr3: https://drive.google.com/file/d/1a23...ew?usp=sharing Kiepsko wyglada i wystaje przy zdemontowanym kufrze, ale tak raczej rzadko będę jeździł. Ustawienie prostopadłe i długie ramie na haku może spowodować jego wygięcie ? Na pewno trzeba będzie mocno napinać aby zniwelować luzy. Wydaje się mało pewne połączenie.Za to klamra nie będzie wystawać poniżej podłogi kufra. Ważne przy piaszczystym lub błotnistym terenie. Jeszcze jedno pytanie. Lepiej kółeczka przykręcić do kufra czy do płyty ? Wydaje mi się że lepiej do płyty a blachy do kufra bo mają większą powierzchnię więc kufer będzie bardziej stabilny na ziemi. Ponadto wtedy możemy mocowania bardziej rozsunąć. Będę wdzięczny za wszelkie porady montażowe bo robota jest jak u sapera, raz wywierconej dziury nie przesunę. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kufry aluminiowe | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 13 | 13.07.2012 09:50 |