|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Ja bym sobie pomiary CDI darował. W 350 wyszło na to że mamy walnięte CDI. Przyszło nowe i z pomiarów było tak samo walnięte... a jednak to nowe działało
![]() Co do kabla to 86om to dużo. Dziwi mnie trochę to, że masz 2 pomarańcze/białe w tej jednej kostce. Chyba że coś nie rozumiem. Aby być na 100% pewny że to ten to wepnij miernik i sprawdzaj zmiany oporu. 1) jak cykasz kluczykiem bo to odcina zapłon 2) jak wciskasz ten guziczek czerwony z zatrzaskiem bo to też odcina zapłon Te dwa styki są razem spięte w jeden kabel i jeśli którykolwiek zmasuje pomarańcz/biały do masy to zostaje odcięta iskra. Z tego co piszesz to teraz nie powinno być problemu z odpaleniem, tylko mógłby być problem ze zgaszeniem bo słabo łączy do masy. Iskra też jest odcinana jak jesy wystawiona stopka boczna i bieg jest inny jak neutralny. Ale chyba pisałeś że to jest zmostkowane? Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
|
|
|