![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]()
Jezdziłem pany na Anake i jeszcze 2tysiaki bym na nich zrobił ale nie wytrzymałem i kupiłem u Huberta zestaw tkc i E09 , powiem ze na asfalcie przezyłem szok to jest taka róznica jak czarne i białe , zło i dobro , pomijajac efekty dzwiękowe . Jezdziłem i na scorpionach xtekiem , nie rewelacja -śliskowate na mokrym , sachara też taka sobie na asfalcie trza się pilnować na ostrych łukach na mokrym ale Anakee to miodzio , moto trzyma się pieknie na suchym i mokrym asfalcie , ostre łuki brałem zamykajac profil , trza uważać na piasek i luzne kamyki nanoszone na asfaltowe winkle . Hamowanie ? - to poezja moto staje na miejscu , no wszystko zalezy od szybkosci ,ale ngdy mi sie nie zdazyło zeby przednie koło zrobiło uslizg . Teren lekki , piask zwirek, pomijając strome podjazdy da sie tez jechac wszystko kwestja doswiadczenia . Polecam na asfalt Anakee ale tylko świeże gumy nie żadne stare z allegro pastowane , świecą sie jak lakierowane . A i niech nikt nie wpada na pomysł traktowania opon jakimiś preparatami do konserwacji opon jesli juz to tylko boki opony absolutnie bieznik.A mój zestawik tkc i E09 - mysle ze sie przyzwyczaje do ostrozniejszej jazdy po asfalcie a w terenie dobrze sobie radzą , w piachu przydałoby sie zmniejszyc cisnienie ale z obawy urwania wentyla nie zrobie tego . Ale sie rozpisałem , sorry.
|
![]() |
![]() |