|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
![]()
To co masz w zupełności wystarcza. Testowane wielokrotnie.
![]() Wysłane z mojego BISON przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Nie planuje jeździć specjalnie w terenie czy intensywnie glebić ale chciałbym żeby te cenne cycki miały ochronę ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Z 17 lat temu jeździłem geesem , nie udało mi się urwać cycka choć nie raz się dziwiłem że nie odpadł jak się wbił w ziemię, albo utknął w wąwozie, gmole bmw miałem. Ale tak się pogięły że je wywaliłem i zostawiłem tylko te plastikowe osłony pokryw. Ale i tak regularnie się rozpadły, czy z gmolami, czy bez. Używałem go w sposób o jakim konstruktorowi nawet się nie śniło, kolega z którym przeczesywaliśmy w tamtych latach RO w 1150 też cycków nie urwał, wbrew pozorom cycki ma twarde. W przeciwieństwie do skrzyni biegów, czy przekładni. Ale jeżdżąc turystycznie po asfalcie Ciebie to nie dotyczy
![]() Powodzenia z moto pompą.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |