|
|
|||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 640
Motocykl: XR 600
Online: 3 tygodni 10 godz 1 min 29 s
|
He he miałem to w GPZ z 84 do dziś pamiętam ile trzeba się było napompować by odpowietrzyć hamulce!
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 848
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 16 godz 56 min 17 s
|
Eee tam, jak jest sprawna pompa bez najmniejszego problemu. Tylko dodatkowe punkty do odpowietrzenia i już. Zawsze odpowietrzam przez antynurka, niespecjalnie zakręcając odpowietrznik. Dopiero potem zacisk i jeszcze raz antynurek.
__________________
Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 20:53 |