Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.09.2009, 10:55   #11
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
no teoretycznie można by zrobić pomiar na motocyklu ( np.części prostej między zębatkamii) i sprawdzić ile % się wyciągnoł ,mając na względzie dopuszczalne wyciągniecie 2.5-3cm na całości.
Ale tak czy inaczej dokładniej będzie go zdjąć powiesić i pomierzyć ( zapinki górą ) a przy okazji zapodać kąpiel naftową.
A skąd wiecie, że na całości może akurat naciągnąć się o 2,5 cm (lub 3cm)?
Przecież to zależy właśnie zależy od początkowej długości czyli np zastosowanego przełożenia.
Dlatego KTM/DID podaje maksymalną długość x ogniw.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana wydechu teddy-boy Uklad paliwowy i wydechowy 7 15.05.2014 09:53
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 14:15
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki wuja Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 03.06.2008 22:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.