|
|
#11 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Nie, nie konsultowałem tego z nikim poza moim mechanikiem który zna GSy ale nie jest tzw. "specjalizującym się" w nich, ma aktualnie kilka sztuk pod opieką. Ma się przejechać i ocenić. Powiedział mi na razie tylko że motocykl wygląda bardzo OK i ma zupełnie cichy kosz sprzęgłowy co nie jest takie częste. Po AT i tym podobnych koszem to ja się zupełnie nie przejmowałem kupując, ale lepiej jak jest cichy niż miałby nap... Odnośnie zasprzęglania - napisałem tylko na podstawie swojego spostrzeżenia. Jak jechałem po zakupie to nie zwróciłem uwagi bo nie jechałem w korku, a w trasie nic takiego nie ma. Luz na kole sobie sprawdzę, mechanik ma zerknąć pod osłony - na razie nie planuję rozpinania kardana i przekładni jak nie będzie konieczności. Jak się sezon zacznie to Brzeszczot się przejedzie tym moim i wypowie jako długo GSa ujeżdżający... Życie i wiele motocykli na koncie nauczyło mnie NIE panikować, nie wsłuchiwać się zanadto Ale co ma być sprawdzone to trzeba sprawdzić. Kardan to nie łańcuch z gumami i jestem świadom że pewne rzeczy są po prostu inaczej.Zbyszka z Traktu znam, miałem od niego dwa motocykle, V-Stroma 650 kilka lat temu i Trampka. Jako mechanika go za bardzo nie znam ale ma bdb opinie. VStromem od niego tydzień po zakupie pojechałem w trasę 5 tys i było git Pozdrawiam zimny |
|
|
|
|