![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 511
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 18 godz 30 min 10 s
|
![]()
Sprzęgło nie fajczy się nigdy tak od razu... czyli było i nie ma w jednej sekundzie.
Generalnie da się wyczuć ,że się nieprawidłowo wysprzęgliło w trakcie używania. Najpierw się trochę ślizga ale ciągnie .... potem ciągnie coraz mniej bo się coraz bardziej ślizga.... itd... przynajmniej ja mam takie doświadczenia. Ale jak to było ? ... pałowałeś ją na pół-sprzęgle ? Może ten quickshifter się jakoś podwiesił i sprzęgło pozostało rozsprzęglone? Nie gniewaj się .. nie chcę Cię ocieniać ale śmierdzi mi tu coś ... Nowym moto pierwszego dnia wbijasz w teren ? Nauczyłeś się tym sprzętem jeździć ? Zdążyłeś wyczuć już jak sprzęgło pracuje w nowym niedotartym moto ? Ja mam obecnie 2500tyś km i uważam, że jeszcze nie poznałem dobrze motocykla żeby pozwolić sobie na offroad. Żeby nie było ... też mam manual. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |