|
|
|
|
#1 |
|
Moderator
![]() |
Koniec końców poszedłem na łatwiznę, zeszlifowałem piny i zamontowałem przełączniki klasycznie - na dętkę
Lewy ok ale zestaw z rolgazem do poprawy przy okazji na jakąś dwuklejącą taśmę piankową bo się obkręca pod mocarnym nadgarstkiem. Podwyższenie o 35mm i to jest max do tej kiery (Renthal 609-01) przy fabrycznych kablach. Obejmę prawego handbara założyłem odwrotnie bo akurat pasowało nad przewód hamulcowy. Linki gazu poprowadziłem pod handbarem. Zero problemów z kompatybilnością klamek OEM z handbarami - chyba że ktoś chce klamki mocować idealnie poziomo.Sorry za niezamazane blachy
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Helloł, co to za podnośnik masz?
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Ja bym pociągną linki gazu bezpośrednio pod zbiornik a nie pod górną półkę. Tak jest fabrycznie robione w większości wyczynowych motocykli i to się sprawdza.
Przykładowe focie z netu:
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 587 | Wczoraj 19:41 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |