|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 387
Motocykl: CRF 1000
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 46 min 10 s
|
No dobra. Przekonaliście mnie. Kupiłem CRF 1000. Zobaczymy czy po jakimś czasie przekonam się do tego moto. Do tej pory najlepiej jeździło mi się na Tigerze 800 ale dam jej szansę. Jak mi nie podejdzie to najwyżej zamienię na coś innego A narazie idę opijać. Wracałem nią w nocy przy -7C więc.fajnie było
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,109
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 3 tygodni 57 min 10 s
|
Cytat:
Komedia ![]() To ja już zapytam grzecznie, co po Crf 1000? Zdrówka |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać
Wiem co mówię bo pracuję w firmie gdzie robi się między innymi komputery dla znanych marek samochodowych Poza tym wszystko Ok
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
Cytat:
Ale wracając do tematu, bardziej zaawansowana elektronika to także linia zasilająca odbiorniki a przełączniki dostępne do użytku kierowcy służą tylko do informowania sterownika co chcemy, więc upraszcza się mocno cała instalacja elektryczna bo nie ma potrzeby prowadzenia obwodów przez przełączniki. Łatwiej można to wszystko zabezpieczyć i dużo łatwiej diagnozować także zalety są... |
|
|
|
|