| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 14 godz 34 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie też spotkała sytuacja z problemem przy przeglądzie rejestracyjnym ze względu na świecące kierunkowskazy (opisywane to już było np. tutaj http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=37422). 
		
		
		
		
		
		
		
	Moje pytanie - i sugestia od diagnosty - czy da się te świecące kierunkowskazy wyłączyć jakoś softowo, czy jest to przeróbka elektryki lub lamp? Czy ktoś z Was zdecydował się na zmianę?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zmień diagnostę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: Huska 701E '21 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 15 godz 6 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak Emek. Kumaty diagnosta zna obowiązujące przepisy. Jesli masz problem z przegladem to diagnosta gapa, delikatnie mówiąc.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 14 godz 34 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Diagnosta diagnostą, ostrzegał mnie że mogę mieć problemy przy kontroli na drodze. Prawda to? ;-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałeś niefart trafić na kolesia nieznającego się na swojej robocie. 
		
		
		
		
		
		
			Jak trafisz na takiego stróża prawa - idź zagrać w Totka  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2020 
				Miasto: Ruda Śląska 
					
				
				
					Posty: 180
				 
Motocykl: CRF 1100 
				
				
				 
Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tym że te kierunki robią za pozycyjne i jak to Twój diagnosta chce to rozwiązać? 
		
		
		
		
		
		
			Podrzuć mu ostatnie wydanie warunków technicznych dla pojazdów niech poczyta. pozdrawiam Marcin Jan 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 7 godz 12 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Diagnosta chciał na flaszkę i nie wiedział jak Ci to powiedzieć ....   . 
		
		
		
		
		
		
		
	Mnie osobiście wkurzają te włączone kierunki.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 74
				 
Motocykl: ATAS DCT 
				
				
				 
Online: 5 dni 23 godz 10 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Powielę sugestię przedmówców - zmień diagnostę. To bzdura jakaś. Moje ATAS 1100 ma oryginalną homologację czyli dokument dopuszczający ten pojazd do poruszania się na drogach EU z fabrycznie podświetlonymi kierunkowskazami. Jak Pan diagnosta taki "specjalista" to niech się skupi raczej na kontroli Ursusów C-330 lub C-328.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,440
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 43 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. diagności bywają niedouczeni. Niestety. Pamiętam jak musiałem się kłócić z jednym dość długo... 
		
		
		
		
		
		
		
	2. Te świecące kierunki nie są fajne. Bardzo słabo widać mrugający kierunkowskaz. No ale dozwolone toto i pan diagnosta niech nie zmyśla.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 14 godz 36 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sam o to kiedyś pytałem i uzyskałem konkretne odpowiedzi, dzięki. 
		
		
		
		
		
		
		
	teraz mogę podzielić się tą wiedzą: w "OBWIESZCZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA z dnia 27 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia" jest załącznik nr 6 a w nim tabela dot. świateł wg. informacji w niej zawartej dopuszcza się w motocyklu świecące dwa światła pozycyjne w kolorze żółtej samochodowej jak w NAT. tu masz link do w/w dokumentu KLIK załącznik nr 6 zaczyna się na 58 str.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| wyłączenie przedniego ABS w crf100l? | motif | Wszystko dla Afryki | 0 | 02.05.2017 02:52 |