![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
Chciałbym trochę poteoretyzować.
Chodzi ogólnie o ustawienie SAG w motocyklach ADV i mam pytania: 1. Czy prawdą jest, że idealny SAG to 10% ugięcia moto na kołach bez obciążenia a 30% z obciążeniem? 2. Czy przód i tył ma to samo procentowe ugięcie? 3. Czy taki SAG jest tylko do ADV, czy w innych rodzajach motocykli też tak jest? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tripmaster-ustawienia | lewy | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 06.11.2019 23:28 |
Czy to wina zawieszenia? | krzeszu | Rama, zawieszenia, napęd | 16 | 13.08.2013 23:26 |