![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 174
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 3 tygodni 1 godz 25 min 51 s
|
![]()
Odnoszę wrażenie, że nie spojrzałeś na film z linku i nie przeczytałeś dokładnie mojego wpisu. Tu link do naklejki informacyjnej: https://youtu.be/cqJ6mV-7jhY?t=148
Producent poprawił wiele niedociągnięć i CRF 1100 ma między innymi mocniejszy bagażnik, na oko wygląda to na jakiś stop aluminium. Naklejka (i instrukcja) dość jasno informują o ograniczeniu obciążenia do 10 a nie do 3 kg. Sprawdziłem instrukcje montażu - obie płyty mocujące "oryginalne" kufry Hondy (42 i 58 l) są montowane do bagażnika bez użycia dodatkowego wspornika do ramy. Co więcej - sprawdziłem rozwiązania oferowane przez Hepco&Becker, SW Motech, Touratech i Shad - wszyscy montują płyty do fabrycznego bagażnika, bez dodatkowych wsporników łączących z ramą. Zastanawia mnie zatem, czy potrzebny jest dodatkowy wspornik oferowany przez Givi, skoro nawet sam pan Honda nie uważa go za konieczny? Nie neguję większej solidności rozwiązania Givi, lecz czy jest ono konieczne (i lepsze) przy codziennym rozsądnym użytku?
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 20:48 |
kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 21:19 |