Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.04.2021, 12:16   #11
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie

Dzięki za obszerny materiał. Wypożyczyłem kiedyś NC-ka na dobę, ale to w sumie tylko pierwsze wrażenia można mieć po takim czasie.
Teraz jak popatrzyłem na ceny to faktycznie >40k za wersję z DCT trochę zabija oryginalną koncepcję na tani motocykl.
Z tego co piszesz, to widzę że główny scenariusz użytkowania to asfalt. Jako posiadacz NAT, siłą rzeczy porównuję NCka do niej (choć to inne moto). I pomimo słabego skilla to w szutry czy piachy jakoś Afryką nie boję się zjeżdżać. Co najwyżej nie chce mi się jej ciągle podnosić, ale na TKC80/M09 było fajnie poza asfaltem. Jasne, że wszystko się da - pytanie na ile to przyjemne i czytam, że NC np. na TET to niekoniecznie frajda?

Gdyby Honda zrobiła na tym silniku NCka tę legendarną małą Afrykę to byłoby ciekawe połączenie na średnie moto. Im się zdarzają regularnie dziwne eksperymenty i tak z 10% (np. Seria NC) wychodzi dobrze. Schowek zamiast zbiornika to też w NAT powinien być, choć nie adwęczerowe pewnie ;-).
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.