![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Dzięki za obszerny materiał. Wypożyczyłem kiedyś NC-ka na dobę, ale to w sumie tylko pierwsze wrażenia można mieć po takim czasie.
Teraz jak popatrzyłem na ceny to faktycznie >40k za wersję z DCT trochę zabija oryginalną koncepcję na tani motocykl. Z tego co piszesz, to widzę że główny scenariusz użytkowania to asfalt. Jako posiadacz NAT, siłą rzeczy porównuję NCka do niej (choć to inne moto). I pomimo słabego skilla to w szutry czy piachy jakoś Afryką nie boję się zjeżdżać. Co najwyżej nie chce mi się jej ciągle podnosić, ale na TKC80/M09 było fajnie poza asfaltem. Jasne, że wszystko się da - pytanie na ile to przyjemne i czytam, że NC np. na TET to niekoniecznie frajda? Gdyby Honda zrobiła na tym silniku NCka tę legendarną małą Afrykę to byłoby ciekawe połączenie na średnie moto. Im się zdarzają regularnie dziwne eksperymenty i tak z 10% (np. Seria NC) wychodzi dobrze. Schowek zamiast zbiornika to też w NAT powinien być, choć nie adwęczerowe pewnie ;-). |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda Riding Gear 2019 | darius | Gadżety / wyposażenie | 8 | 25.11.2018 18:28 |