| 
			
			 | 
		#371 | |
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ogólnie nie rozumiem, po co motać ten zawias wyżej... Ja, teraz już wiem, że lżejsze moto więcej zrobi, niż ciężki klocek i wyższy zawias. Ok, jak jeździłeś cross, trial, to może go wykorzystasz, może... W sumie to kierownik jedzie,a nie moto...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#372 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mirku zgodzę się że podniesienie nie poprawia precyzji prowadzenia na szosie. Ale jest i na to sposób: ciut mocniejsze poskręcanie tłumienia. Ale superbika nie zrobimy. Troche lepiej będzie. Ale oczywiście i opony i sama wysokość motocykla ....no wiadomo.  
		
		
		
		
		
		
		
	Natomiast co do podniesienia zawiasu w teren.... NAJLEPIEJ wydane pieniądze na poprawki w motocyklu. Widziałem to najpierw po sobie a później po dobrze znanym Ci " Łysym z Brazzers'a". W terenie te 3.5cm robi różnice. Na plus. Duży. Sam ten zawias nawet niski jest dobry ale podniesiony jest ....lepszy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#373 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie ważyłem akrapów "cygar". 
		
		
		
		
		
		
		
	Co do wysokiego zawiasu, to nie miałem problemów z prowadzeniem na asfalcie powiem więcej lubie wysokimi moto jeździć, a to że dzik się slizga nie wynika z zawieszenia a ze sztywności kratownicowej ramy, dlatego teraz w nowych moto (790 czy CRF) robi się bardziej wiotkie ramy, żeby uzyskać więcej trakcji. Poczciwi zawias wp w lc8 jest naprawdę prima sort na potrzeby śmiertelników i można go ustawić pod siebie, wykorzystując oryginalną ściągę. W teren na soft, asfalt na sport. W latach mojej świetlności na ADV950 solo, ale i w dwie osoby potrafiłem ślizgać się tyłem w zakrętach tak, że conti ataki były zrolowane/ poszarpane na bokach. Nie jest to specjalnie efyktywna jazda, ale na pewno efektowa i dająca sporo fanu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#374 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Giżycko 
					
				
				
					Posty: 98
				 
Motocykl: Lc8 950 Adventure 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 37 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Coraz częściej jest tu o zawiasie, jest może gdzieś jakaś ściąga jak w lc8 po kolei zrobić to dobrze (?), ustawiłem zgodnie z instrukcją na "położenie fabryczne " i po transalpach tenerach jest dobrze ale zdaje mi się że nie potrafię wykorzystać potencjału zawiasu - a w skrócie nie widzę różnicy po wykonaniu np  pięciu klików. 
		
		
		
		
		
		
			pozdr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Transalp PD03 EVO II 650 1991/2003  , potem xt 600 tera: LC8 950 Adventure i mniejszy brat lc4 640
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#375 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A kiedy robiłes serwis zawiasu ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#376 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 57 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Daj kilka wskazówek i może ci ustawimy. Wyjściem jest zawsze setup producenta i sprawny zawias. Ile ważysz? Jak jazdę preferujesz: spokojna, szyba, ostra? Jakie trasy: płaskie szybkie, wolne traile, dużo hopek?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#377 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ustawianie zawieszenia, które od lat nie było prawdziwie serwisowane, to tak jak próba regulacji przytkanych gaźników. Patrzysz w serwisówke ewentualnie na airboxie masz naklejke z 3 ustawieniami. Zacznij od soft przejedź się po dziurach, później daj na sport wierz mi różnica będzie b.duża, ale podstawa to dobrze przeserwisowanie zawieszenie z dobrym olejem w środku. Naprawdę warto też przeserwisować amortyzator, powinno się to robić wg ktm co 25tyś. koszt ok 350-400zł. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#378 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do braku regulacji... u mnie w XR był "zapieczony" pręt co idzie przez sztycę. Można było sobie kręcić regulacją ale skutku wiele to nie dawało (pret był w gornym położeniu i nie wracał).  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Taki serwis raczej nie bedzie kosztować 300-400zł, wydaje mi się, że tyle to może braknąć na same części. ![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#379 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest właśnie wynik nie serwisowania, gdyby było to robione raz na rok/dwa to amor byłby nówka w środku.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#380 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I to jest 100% racji - u mnie rozebrałem w zeszła zimę - było naprawdę super czysto i wszystkie regulacje pieknie działały. 
		
		
		
		
		
		
		
	Po zmianie panewek/uszczelniaczy i oleju byłem w szoku jaka jest róznica w pracy zawiasu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |