![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,260
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 13 godz 21 min 10 s
|
![]() Cytat:
Ni właśnie nie mam i ciągle chce wyłączać grzana kanapę, a nawet nie mam takiej opcji hehe . Odnośnie tych osłon , słyszałem ze osłania jajka, ale katuje tylny amor. Kolektor izolowany,czyli ten z aluminium? Oryginalny czy są jakies zamienniki lub nakładki ? A odnośnie jazdy, bosze jak to jeździ, cud malina i to kopyto -wrażenie na Afryce niedostępne hehe. Natomiast denerwuje mnie ograniczenie skrętu kierownicy do ogranicznika w porównaniu do Afryki gdzie można było bardziej. Szukam tez jakichś patentów na obniżenie setów koerowcy, trochę za duży kat ugięcia nóg jak dla mnie. Szybka tez ciut za niska, nie żeby urywało głowę , bo turbulencji nie ma , tylko głośno , bardziej niż w Afryce, ale znalazłem Powerbronze i zobaczymy. Między 160 a 180 jest wyczuwalne lekkie wezykowanie, więcej nie jechałem, bo magiczne 6 tys obr na dotarciu. No i mały zgrzyt serwisowy, pare śrubek nie było całkiem dokręconych |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 09:45 |