|
|
#121 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Pozdro |
|
|
|
|
#122 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
A przez chwile Afrą zmotaną na KTM'a..
![]() ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#123 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Można byłoby już wyjechać , tylko ogólnopolski padak CEPiK-u.
Ale jutro to już na mur. ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#124 |
![]() |
On akrapa miał w serii czy doposażyłeś?
|
|
|
|
|
|
#125 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
dubel ma rację. Ja bym poszedł nawet dalej w ten opinii: patrząc ile jobów zgarnęła na tym forum CRF1100 zanim jeszcze się pojawiła a jakie jest podejście do SAR można by wręcz rzec, że to forum zatwardziałych pomarańczarzy...
|
|
|
|
|
|
#126 |
![]() |
Ale to źle, że jobów? Zawsze od najlepszych wymaga się najwięcej.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Jak czegoś nie można mieć trzeba sobie obrzydzić
|
|
|
|
#128 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
No tak. Brzydkie to jak nie powiem co. Silnik chodzi jak zepsuty. Bolty trza smarować klejem żeby zostały tam gdzie powinny. Ogólnie kupa. Ale jak się odkręci
![]() ![]() to wszystko przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.
|
|
|
|
|
|
#129 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Nie słyszałem, żeby seryjnie dawali akrapa, No może w BMW , ale tez już chyba nie Natomiast grzane manetki mogą tylko grzać, albo nie grzać hehe W czasie jazdy można zmienić tylko mapy zapłonu Włączanie wszystkiego przez menu bez fizycznego guzika trochę żmudne , a tylko mogą być 2 funkcje pod szybki dostęp, no halogeny można guzikiem , ale są w dziwnym miejscu bo prawie na dolnej półce. Natomiast jeżeli chodzi o zwartość konstrukcji to Afryka trochę zostaje w tyle . Oczywiście wyprofilowanie siedziska lepsze niż w NAT Ostatnio edytowane przez radiolog : 16.07.2020 o 14:46 |
|
|
|
|
|
#130 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: radom
Posty: 105
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s
|
Mi się osobiście podoba 1290 s i r (która jest ciut za wysoka dla mnie, a przy tej wadze wysokośc siodła ma już dla mnie decyzdujące znaczennie).
Jeżdziłem S...na asfaltach szutrach, drobnych dołkach dalesze etapy chyba nie pod to moto...oczywiscie z tyłu głowy wielkość moto...chrisem nie jestem nawet w 1/1000. Nie zaskoczyła mnie moc...ok 160 kunia ale jak dla mnie to nie te same kunie co np w s1000xr......ok 1,8 zł,2 zł nie ma problemu...ale póxniej robi się już bardziej nie przyjemnie niż na moto stworzone do takich prędkości. Jeżdziłem s z elektronicznie sterowanym zawiasem...spodziewałem się że różnica między sport,droga a enduro będzie większa. Moto było bajecznie stabilne w zakrętach |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |