|  23.05.2020, 07:45 | #1 | 
| Zarejestrowany: Apr 2020 Miasto: Myślenice 
					Posty: 7
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 7000   Online: 1 dzień 16 godz 38 min 54 s |  Szarpanie silnika 
			
			Hej  Ostatnio zauważyłem szarpanie jak jadę ze stałą prędkością, idealnie po prostym bez przyśpieszania ani hamowania po prostu utrzymanie prędkości, tak jak by się dławiła, najbardziej jest to wyczuwalne na 2 i 3 biegu, na wyższych biegach też jest tylko ze względu na przełożenie już tego tak bardzo nie czuć, na wolnych obrotach pracuje wzorowo, przyśpiesza też bardzo ładnie bez względu czy to łagodnie czy manetka do końca. Zastanawiam się czy coś jest nie tak czy po prostu tak mają te modele, chociaż nie wydaje mi się żeby Honda dopuściła się takiego mankamentu, NAT z 2018 r. z przebiegiem 8000 manual wiec nie powinna być wylatana  Napiszcie jak to wygląda u Was, Może jest ktoś z okolicy Myślenic / Krakowa żeby porównać | 
|   |   | 
|  23.05.2020, 08:37 | #2 | 
|  |   
			
			Injection surge się to nazywa. Nie wiem jak po naszemu. Poszukaj w necie. Na pewno ktoś to miał. Może i u nas się ktoś odezwie. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  23.05.2020, 08:57 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Mozna by sprawdzic synchro.. Wystukane młotkiem przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  23.05.2020, 10:37 | #4 | 
|  |   
			
			A sprawdzał czy wszystkie świece działają?
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  23.05.2020, 11:20 | #5 | 
|  |   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  23.05.2020, 13:36 | #6 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Było i u nas to obgadywane w wątku "TUNING-czyli jak zrobić w *uja ekozboków". Miałem to samo i tutaj wyraziłem moją opinię. | 
|   | 
|  24.05.2020, 13:24 | #7 | 
| Zarejestrowany: Apr 2020 Miasto: Myślenice 
					Posty: 7
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 7000   Online: 1 dzień 16 godz 38 min 54 s |   
			
			Wielki dzięki za naprowadzenie na odpowiedni kierunek, trochę się uspokoiłem bo myślałem że to coś poważnego. | 
|   |   | 
|  24.05.2020, 22:15 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  24.05.2020, 22:31 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2017 Miasto: Marynino 
					Posty: 540
				 Motocykl: NAT`18 Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s |   
			
			Nie mogę się doczekać RB easy do rocznika 2018...  Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... | 
|   |   | 
|  24.05.2020, 22:41 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			temat synchro też męczyłem ale chętnych brak nawet, żeby zmierzyć podciśnienia bez jakiegokolwiek regulowania    | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |