|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  09.05.2008, 10:57 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,988
				 Motocykl: RD07a Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s |   
			
			
Orginaly tez przerabialem.  Grzały dobrze o ile pamietam, ale po 3 latach pekla mata grzewcza i przestalo grzac. Acha. tam tez ksiegowi projektują i byly polaczone mniejsza iloscia kabli szeregowo. wiec jak padla jedna to ta za nią tez nie grzała. Osobiscie jestem zachwycony grzaniem z R1200GS. Przeszlo mi przez glowe przekrecenie calej kiery.... 
				__________________ pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) | 
|   |   | 
|  09.05.2008, 11:06 | #12 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			
Jak się miało gołe gumy to wszystko co grzeje jest fajne  Znam co najmniej trzech ludzi, jeżdżących z Oxfordami, tam jest czterostopniowa regulacja i każdy twierdzi, że jeżdzi na drugim stopniu, na trzecim jest gorąco. W Saito nie odczułem jakiejś większej różnicy pomiędzy pozycjami High i Low, jak mi jest za zimno włączam na jakiśczas Start i jest dobrze. 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  09.05.2008, 15:50 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Warszawka 
					Posty: 1,483
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 66666 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 21 godz 50 min 32 s |   
			
			Ja tez przełączałem co jakiś czas na start, ale nie chciałby czegoś sfajczyć. I nie chodzi mi np o rączki tylko instalację. Ja podłączyłem tam gdzie jest + po stacyjce czyli w bezpieczniku od śwaiateł. Więc nie powinienem rozpakowac baterii przez zapomnienie, albo tym, że ktoś sobie włączy na zasadzie" a co to?" Tu mam pytanie do znających   się na prądzie: Kiedyś miałem Saito i były dwie pozycje high i low a tu jest start i on. Może to kwestia jakiejś adaptacji, żeby zmniejszyć prąd na start albo zwiększyć przy on i zacznie bangalać jak trzeba  ? 
				__________________ felkowski sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne | 
|   |   | 
|  09.05.2008, 16:46 | #14 | 
| heu ?  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 931
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s |   
			
			Felkowski, weź pociągnij dwa przewody od akumulatora do minetek. Takie dość grube. Od świateł weź prąd do sterowania przekaźnikiem. Kabel od minusa wpinasz bezpośrednio do kabla z minetek. Plusa przepuszczasz przez przekaźnik. Zapalają się światełka to włączają się minetki. Jednocześnie nie nadwyrężasz kabli które i tak są cieniutkie (przynajmniej u mnie) no i minetki też jakby lepiej grzały. Koszt to przekaźnik 6-20zl, 3m przewodu np 2,5mm 10zl(?) i pudełko na bezpiecznik. U siebie miałem podpięte tak jak opisujesz ale już przywróciłem normalność :-] Pozdr newrom 
				__________________ RD07 & DRZ | 
|   |   | 
|  13.05.2008, 08:36 | #15 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			newrom, jakie masz manetki  ? 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  13.05.2008, 10:58 | #16 | 
| heu ?  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 931
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s |   
			
			W AT Daytona, niestety. Saito II były IMHO lepsze ale poszły do ludzi razem z TA. Pozdr newrom 
				__________________ RD07 & DRZ | 
|   |   |