|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 536
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 13 s
|
Pięknie
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 365
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s
|
Te motocykle były by fajne gdyby dało się do nich zastosować koła 21 / 18 szprychowane... od razu inaczej by wyglądały - ja ze względu na wygląd odpuściłem sobie NC750X
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
Cytat:
Generalnie uważam, że 19/17 to optymalny układ dla motocykli podróżniczych gdzie, bądzmy szczerzy, średnio ponad 90% trasy robimy po twardym i równym. Co do NC, to on ma z przodu 17" ale też silnik bardziej samochodowy niż motocyklowy, a to już trochę mniej fanu. To, że ja zjeżdżam regularnie z czarnego tym wynalazkiem, to takie fanaberie starszego pana ale też jakiś trening gdyby podczas podróży trafiła mi się na tych 10% dróg podobna przeszkoda ![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
|
|
|