Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Szpej turystyczny - Produkty i Porady > GPS > Hardware

Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.07.2009, 20:27   #25
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
Domyślnie

Wymyśliłem sobie, że bezpieczniej byłoby gniazdo zasilania nawi podłączyć przez przekaźnik.
Działanie: przekręcamy kluczyk na ON, napięcia na gniazdku brak, odpalamy, napięcia dalej brak, bo nie wcisnęliśmy naszego guziczka "chwilowego", żeby przekaźnik zamknął obwód. Gdy się go wciśnie to wtedy dopiero pojawi się napięcie.ALE..napięcie na na gniazdku zanika wraz z przekręceniem kluczyka na OFF, ew. w przypadku zaniku sygnału z modułu do pompy, czyli gdy wyłączymy silnik czerwonym psztyczkiem.
Upierdliwe jest za każdym razem włączanie gniazdka, gdy odpalamy moto. Ale...jak mają wciąż dziać się cuda, to warto sie pobawić w nieco kabelkologii....
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy zimny Uklad paliwowy i wydechowy 11 27.07.2013 09:54
Zasilanie Garmin 2610 Pawel_z_Jasla Hardware 34 29.09.2011 20:42
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 21:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.