![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
![]()
Wymyśliłem sobie, że bezpieczniej byłoby gniazdo zasilania nawi podłączyć przez przekaźnik.
Działanie: przekręcamy kluczyk na ON, napięcia na gniazdku brak, odpalamy, napięcia dalej brak, bo nie wcisnęliśmy naszego guziczka "chwilowego", żeby przekaźnik zamknął obwód. Gdy się go wciśnie to wtedy dopiero pojawi się napięcie.ALE..napięcie na na gniazdku zanika wraz z przekręceniem kluczyka na OFF, ew. w przypadku zaniku sygnału z modułu do pompy, czyli gdy wyłączymy silnik czerwonym psztyczkiem. Upierdliwe jest za każdym razem włączanie gniazdka, gdy odpalamy moto. Ale...jak mają wciąż dziać się cuda, to warto sie pobawić w nieco kabelkologii.... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy | zimny | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 27.07.2013 09:54 |
Zasilanie Garmin 2610 | Pawel_z_Jasla | Hardware | 34 | 29.09.2011 20:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |