![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
Tomaj
![]() |
![]()
Dzięki Panowie za podpowiedzi. Czekam za jedną Afrą, muszę porównać potem będę działał.
Napompowane czy nie do 0,4 bara - nie ma różnicy, stuk jest. Nie próbowałem powyżej 0,4 bara bo wydaje mi się, że nie jest to zdrowe dla uszczelnień. Tak jak napisał i zgadzam się z Mallorym - to nie jest niebezpieczne .....tylko to cholernie mnie wkurza... A! Jeden test na razie tylko zrobiłem. Dotoczyłem podkładki o tej właśnie grubości (2,3mm) i średnicy zewnętrznej równej średnicy sprężyny. Podłożyłem między górną sprężynę a korek. Skręciłem, uzupełniłem ciśnienie - bez różnicy, w ogóle nie wyeliminowało to tego luzu. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące lagi | greszczyn | NAT - Warsztat | 262 | 14.10.2022 19:11 |
Lagi | vtwin90 | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 09.12.2018 22:11 |
Sprężyny Zaworowe z auta w lagi - RD07 jakie?? | marecki999 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 26.11.2017 05:35 |