Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.02.2020, 17:01   #36
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cassini Zobacz post
Nie bardzo rozumiem twoje rozterki.
W środku kierownicy masz ciężarek, wyjmujesz go tak samo jak w starej afryce, musisz zdjąć gumy od gripów a z prawej rolgaz, przy brzegu kierownicy masz otworek ok.4mm wciskasz go i odbezpieczasz pierścień sprężysty jednoczenie ciągnąc na zewnątrz ciężarek.
Mam zainstalowane Barkbustery i zadnych gum od gripów i rolgazu zdejmować nie musiałem. Poniżej link do manuala do CRF1000, gdzie napisali (szczególnie tekst pogrubiony)
:
Cytat:
Remove original external handlebar end weights and metal clips. NOTE: Retain internal handlebar weights
https://barkbusters.net/wp-content/u...-062-03-NP.pdf

Co prawda nie wiem jakie handbary zakłada krzys202, więc to tak dla przykładu.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.