Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.02.2020, 12:19   #22
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Tak sobie właśnie czytam i wiekszość pytań w necie o szarym oleju dotyczy przedniego amora. W odpowiedziach najczęściej pisza o panewkach, sprężynie, wadliwych uszczelniaczach i zbieranym syfie oraz wilgoci z zewnątrz.
Sprężyny mają chropowatą powierzchnię i jak ona pociera lagi od środka to powoduje ich wycieranie, powstaje metalowy proszek. Chyba ma to sens.

W tylnim amortyzatorze może to tłok wyciera obudowę podczas pracy i proszek z aluminium farbuje olej? Jak szlifujemy aluminium papierem wodnym to woda farbuje sie podobnie.

Znalazłem jeszcze posty, że ludzie już po 20h mieli szary olej w lagach po intensywnej jeździe.

W DR i Afryce olej w centralnym amorze wydawał mi się o wiele lepszy jak ten z TTR



Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.