![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Gdynia
Posty: 1,393
Motocykl: RD 03, LC4 ADV
Przebieg: x83000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 1 min 56 s
|
![]()
Przewód olejowy o za małym przekroju ... może coś poprawiał, część uszczelki przysłoniła któryś kanał olejowy, stary trik
![]() Racja, silniki 34L sporo różniły się od reszty, nawet rozstawem szpilek i głowicy od następnych wejscji. Na na prawdę wielu elementach są bite numery (34l, 2kf, 1VJ) jak na przykłąd plaskitowe koło zębate pompy oleju czy sama pompa ... ogólnie kompatybilność poszczególnych części pomiędzy modelami z podobnych lat produkcji jest na prawdę średnia. Tylko znaleść silnik ze sprawnymi gwintami który był serwisowany/remontowany zgodnie ze sztuką jest na prawdę ciężko |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 20:14 |