|
|
|||||||
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 56 min 27 s
|
W mojej T7, po kilku próbach, stanęło na tym, że przód mam ustawiony tak:
- compression (dolna śruba) 16 klików w kierunku Soft (max jest 22), żeby było miękko, ale jeszcze bez mocnego nurkowania na przednim hamulcu - rebound (górna śruba) 9 klików w kierunku Soft (max jest 31), czyli raczej twardo, żeby możliwie szybko wstawało po kompresji pomiędzy dołkami Na tych ustawieniach plus 1,8 atm w kołach jeździ mi się dość komfortowo w terenie. Z całym "uzbrojeniem" na sobie ważę ok. 95 kg, a motocykl ma fabryczne gmole + bagażnik, więc kolejne +15kg. Myślę jeszcze nad zmiękczeniem śruby Rebound o kilka kliknięć, ale to muszę potestować na żywca przy jakiejś mocniejszej przejażdżce. |
|
|
|