Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2019, 05:56   #15
Afro_BAU
Był Fafruk- jest po ludzku


Zarejestrowany: Apr 2015
Miasto: Augustów
Posty: 480
Motocykl: RD04
Afro_BAU jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 5 godz 49 min 17 s
Domyślnie

Panowie ale nie jest tak że jak prąd przekroczy te 30A to bezpiecznik od razu się przepala. Są charakterystyki i tzw. czasy zwłoki. Jeśli obciążysz go na chwilę np. rozrusznikiem na 40A to nie wystrzeli. Jeśli takie przekroczenie będzie trwało dłużej to po jakimś czasie jebnie.
__________________
Nie oglądaj się za siebie bo ci z przodu ktoś zajebie.
Afro_BAU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DRZ 400 mało prądu Andrzej_Gdynia Inne - dyskusja ogólna 10 15.09.2013 23:42
kolejność przewodów z alternatora Baal Układ elektryczny i zapłonowy 13 10.12.2010 17:14
Dekiel alternatora Misza Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 03.12.2008 08:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.