|
|
#191 |
![]() |
IMG_20190824_170454.jpg
Ostatnio kapeć przód, za mało miałem powietrza i przyszypało dętkę na ostrym kamieniu... nie dałem talku do opony... mea kulpa. 20 min i po sprawie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#192 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 848
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 50 min 8 s
|
Myślałem, że masz bezdętki...
|
|
|
|
|
|
#193 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s
|
Ile to jest "za mało" dla takiego motocykla?
|
|
|
|
|
|
#194 |
![]() |
Bezdętki mam na szosókach.
1,7-1,8 miałem. Na szybkie szutrówki to za mało dla takiego kloca z takim cielskiem na pokładzie, tym że dlamnie szybki szuter to zdecydowanie 3 cyfrowa prędkość.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#195 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s
|
Taśma 4412N jest grubsza. Szerokości tej taśmy są różne, ja kupiłem np. 25mm. (idealnie pasuje na przednią felgę). Tył zrobiłem tak jak na zdjęciu. Najpierw taśmą zakleilem po dwa nyple, a później (dla spokojności) jeszcze jedna warstwa. Mam zrobiony przód i tył. Na razie 6,0 tyś.przejechane i bez problemu.
|
|
|
|
|
|
#196 | |
![]() |
Cytat:
__________________
MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
![]() |
Też tam brałem. Dziś w szybkim i wolnym offie 230 km, w tym też asfalt. Bez problemów.
|
|
|
|
|
|
#199 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 43 s
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Moderator
![]() |
Było już ale boli więc przypominam: nie zapominajcie o przesmarowaniu rantu/krawędzi po zmianie dętki. Wczoraj sobie o tym przypomnieliśmy jakoś przy 4 bar :-) Kompresorek Wilmat dzielnie walczył do końca skali (~5,5 bar) ale jedna strona uparcie stawiała opór. Pomogło upuszczenie do 1 bar i krótki slalom - po dopompowaniu do nominalnego ustąpiły bicia i można było kontynuować zjazd do bazy.
Pacjent to Mitas E07+ na tylnym kole. A stracony dodatkowy czas na wymianę poskutkował na finiszu koniecznością uprawiania kolejnego slalomu - tym razem pomiędzy sarnami. |
|
|
|