|  27.07.2019, 08:58 | #31 | 
|  |   
			
			
Dobry patent trza przetestować.A wpierw małe imadło kupić    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  29.07.2019, 14:56 | #32 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 50 min 4 s |   
			
			Zapinka (klips) pięknie się przeciera o prowadnicę łańcucha przy tylnym kole zębatym. Widziałem już takie o grubości żyletki. Piny zapinki też są na ogół zeszlifowane od strony klipsa. Zapinka jest trochę szersza od zakuwki, lekka nie-osiowość koła, błoto, prowadnica z wyżłobieniami i mamy po kilkuset kilometrach iluzoryczną zapinkę. Zakuwka jest na to odporniejsza.  zdrowia 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  29.07.2019, 16:11 | #33 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 8 min 50 s |   
			
			Tak właśnie było u mnie. Kupiłem moto gdzie napęd był nowy i nie zwrocilem uwagi na to, że łańcuch nie był zakuty. Na UA zapinka odpadła na asfalcie. Szczęście w nieszczęściu, że przy ruszaniu i nie było większych szkód. Słyszałem o przypadkach gdy łańcuch uszkadzał silnik.  Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   | 
|  01.08.2019, 08:02 | #34 | 
| Administrator  |   
			
			Wszystko możliwe , kiedyś koledze pękł łańcuch w AT w czasie jazdy , a odcinek z zapinką sobie siedział nie naruszony. Także nie ma reguły i nie zawsze zapinka jest najsłabszym "ogniwem" łańcucha.
		 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  01.08.2019, 23:36 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 50 min 4 s |   
			
			Najsłabsze ogniwo to z reguły to zatarte/sztywne ( przeważnie na skutek nadużycia karchera).  BTW - gdy zwiekszacie przełożenia zestawu napędowego to bezpieczniej jest zwiększyć ilość ząbków tylnej zębatki. 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  06.02.2022, 15:39 | #36 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2020 
					Posty: 21
				 Motocykl: xt660z   Online: 1 dzień 4 godz 1 min 19 s |   
			
			Odkopię trochę temat, zakuwałem dzisiaj łańcuch i chyba trochę przedobrzyłem  z rozpłaszczaniem pinów. https://zapodaj.net/57ae0ad82f927.jpg.html Kupować nową zapinkę, czy da radę ? | 
|   |   | 
|  06.02.2022, 15:54 | #37 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Kiełczygłów 
					Posty: 2,070
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 00000   Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 4 godz 2 min 35 s |   
			
			A macałeś ogniwa czy luźne?  Jak się zachowują gdy przechodzi łańcuch przez zdawczą zębatkę?
		 | 
|   |   | 
|  06.02.2022, 16:05 | #38 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 25 min 9 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  06.02.2022, 16:12 | #39 | 
|  |   
			
			Jeśli nie stoi na dębowo /wtedy bym poprawił/  to sprawdź tak naprawdę po 100km. Może się ułożyć.  Tak naprawdę jedyne co ponadnormatywnie mogłeś ścisnąć to oringi/xringi więc bez paniki ale na dłuższą metę takie uszczelnienie może się rozlecieć. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  06.02.2022, 16:12 | #40 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2020 
					Posty: 21
				 Motocykl: xt660z   Online: 1 dzień 4 godz 1 min 19 s |   | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Łańcuch do 16/52 | AmberBamber | Wszystko dla Afryki | 11 | 23.07.2011 16:33 |