|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s
|
nieporozumieniem jest natomiast podłączenie przez producenta czujnika prędkości,zegarów i innych ważnych rzeczy pod ten obwód... szczególnie, że jest on właśnie przeznaczony na dodatkowe akcesoria typu alarm.
w sumie na etapie pierwszych problemów mogłeś ustalić, że to alarm ponieważ nie działał..... a do kostki jest dostęp po zdjęciu samego siedzenia. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.07.2019 o 15:16 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tomaj
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
A mnianowicie oryginalny alarm podpina się pod złącze 6P pod siedzeniem pasażera, które nie idzie przez beziecznik ILLUM/STOP 7,5A. Zerknij na schemat, który sam wczesniej wstawiłeś tutaj. Szczegóły instalacji orygianlnego alarmu tutaj: http://shop.hondamc.se/K7MP3/media/P...ATTACHMENT.pdf Domyślam się, że alarm to nie oryginał Hondy inaczej dealer nie kombinował by z jakimś dziwnym podłączaniem, tylko podpiął jak instrukcja przewiduje. |
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s
|
Cytat:
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.07.2019 o 11:42 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tomaj
![]() |
Wiesz co, nie wiem. Są dodatkowe przewody, które idą już ze skrzynki bezpieczników. Zostawiam sobie ten temat po sezonie i na pewno osobiście do tego zajrzę, także będę miał wszystko czarno na białym. Usterka została odnotowana w komputerze ASO, a w okolicach październik – listopad chcę jechać do nich na przegląd. Do tego czasu rozeznam się w temacie i ewentualnie zwrócę uwagę.
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1000D parę przemyśleń, opowieść z happy endem | king3 | CRF 1000 L | 8 | 01.04.2019 21:06 |