|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: CRF1000Dct
Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s
|
Zmiana charakteru pracy pod wpływem zmiennego odkręcania manetki, czy hamowania jest dostosowaniem się do aktualnych preferencji kierownika. Można to określić jako nauka stylu przez sterownik. Oczekiwanie, że po zgaszeniu zapłonu i włączeniu ponownym, skrzynia będzie pamiętała w jakim nastroju jeździliśmy wczoraj jest nieporozumieniem.
Z własnego doświadczenia widzę, że traktując ostro tryb D, sterownik reaguje na to niespełna tak, jakby to był tryb np S1, ale krótkotrwale. Czyż nie o to chodzi? Lubię czytać uwagi nt nierozgarniętych i niedouczonych inżynierów Hondy, którzy nie umieją zaprogramować softu skrzyni. 😉. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 20:54 |