![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
się wzion zaobraził i nie wiadomo teraz o czym było pisane
![]() w XL600 miałem po ori supertrappa. brzmiało to fantastycznie i BARDZO poprawiło dół. jednak to wszystko co spłynęło 'w dół' spłynęło z 'góry'. po tym jak już miałem dość hałasu i wróciłem do orginalnego wydechu okazało się, że moto pracuje idealnie właśnie na nim - liniowo oddaje moc no i nie boli łeb. PONOĆ przelot potrafi ciągnąć olej poprzez zmniejszenie ciśnienia wstecznego w kolektorze /backpressure/ no ale to głównie w przypadku motocykli gdzie są luzy na prowadnicach i stare, twarde uszczelniacze trzonków zaworów. poza tym - wg mego doświadczenia aby moto brało olej trzeba się postarać. jeśli jeźdi się z głową to nic się nie dzieje póki silnik nie jest naprawdę w słabym stanie. Strojenie owszem bo może zubażać mieszankę - ale od tego są obserwacje koloru świecy, spalania/100km itd, zachowania przy odpuszczeniu manety. Po zmianie na przelot zawsze warto być czujnym przez jakiś okres. Potem też - żeby dowodu nie stracić ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 217 | 17.12.2013 20:45 |
Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 19:54 |