![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
![]()
Ja mam http://www.britanniacomposites.com/u...husqvarna-701/
Dlaczego zdecydowałem się na zmianę oryginału? Bardzo proste - dla moich zastosowań oryginał ma dużo za słabe światło. Dlaczego Lynx? 1. Nie chcę dużo dołożyć wagi, a nie chcę karbonu w elementach "konstrukcyjnych" (całość to 2,2 kg minus waga oryginalnych części) 2. Chcę światło na legalu 3. Potrzebuję miejsce na uchwyt do montany (z ładowaniem), wskaźnik prądu i usb 4. Nie chcę szybki w terenie, ale jak pada na dojazdówce to nie pogardzę Przejeździliśmy razem cały sezon i wszystko działa OK
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami ![]() Ostatnio edytowane przez Arkan : 01.03.2019 o 00:06 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Husqvarna 701 - wątek oponiarski. | chemik | Husqvarna 701 | 114 | 13.04.2024 21:37 |
O ssaniu wątek | A.Twin | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 13.04.2015 14:31 |