|  | 
|  12.02.2019, 11:09 | #1 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Jedyna słuszna opcja w enduro wyprawowym to minimum . Bagażnik i słuszny zbiornik. Reszta to gadgety zwiększajace masę i podnoszące niepotrzebnie koszt Ta Huska mi się podoba . W tej wersji ma tyle ile trzeba , ew. + ta szybka puig Niewielki koszt , niewielka masa . Przy konkretnej glebie niewielka strata. Gdzies tam czytałem ,ze szukasz opon . Wystarczajace będo koło domu i na wyjazd Pirelli MT 21 130-90/18 . Wybierając gumy warto , lepiej tylko TT czyli typowo detkowe. Są bardziej przyjazne do samodzielnej naprawy .Bardziej miekkie Osobiscie uzywam Pirelek MT 21 jeszcze węzszych 120-90/18 przy tej same wadze motocykla co Huska 701 i jest to świadomy wybór   Ta szyba jest lepiej wyprofilowana niż Puig czy Raylle za 1000 E jeśli ma robić a nie tylko wyglądać https://www.ebay.com.au/itm/Screens-...-/152548240643 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 12.02.2019 o 17:02 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Husqvarna 701 - wątek oponiarski. | chemik | Husqvarna 701 | 136 | 29.10.2025 14:47 |