|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Przy nowym/drogim moto tylko AC i śpisz spokojnie, a do tego jesteś kryty jak sam coś głupiego wywiniesz...
Dodatkowo na mieście używam mocnego, dwustronnie ryglowanego Ulocka (przypinanie do słupka bądź blokowanie koła przez lagi), byle kmiot tego nie ruszy, a na prosa to jeden pies. Do tego dobrze jest zostawiać moto w takim miejscu, żeby nie dało się podjechać busem za blisko... Pokrowiec w garażu to głównie przed kurzem i 'macaniem' innych użyszkodników garażu. A i pomaga rzadkie mycie moto...usłyszałem kiedyś o swojej NAT, że wygląda jakby miała z 10lat, taka jest 'zniszczona'...miała 6miesięcy i była po prostu ubłocona po offie... ![]() Braciak jak kupił GS12LC to niczym moto nie blokuje zostawiając na wiele godzin w centrum Wawy czy w garażu...tylko seryjny alarm/immo i blokada kiery...ale ma AC. Nie rozumiałem tego i swoją starą, styraną czwórkę zawsze ulokiem blokowałem parkując obok jego nowego GSa...teraz jak mam nowe moto z AC to już łapię o co kaman...czasem mi się nawet nie chce Ulocka zapinać...tylko blokada kiery...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
|
|