![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Łowcy z Łopola
![]() |
![]()
Trzeba dorobic odpowiedni dystans do ośki. No i musisz dorobić dystanse do zacisków. Masz zawias z LC8 pod dwie tarcze czy standardowo 1 tarcza? Jesli jedna to musisz jeszcze znaleźć dół lagi z dużego kata, a to już trochę utrudnia zabawę.
Pisz do Rycha - rychu72 - z tego co pamiętam to ma koło oryginalne przy dłubniętym zawiasie. Generalnie się da, ale czy ma sens? ![]() Szybciej będzie dać koło, tarczę i zacisk z KTMa. Licznikow od groma na aliexpresie - i to na magnes, i to na GPS. Ostatnio edytowane przez mishieck : 21.12.2018 o 09:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Zestaw jest kompletny, gotowy do włożenia, z kołem, zaciskiem itp. Cóż, trzeba poszukać jakiegoś ładnego chińskiego tripa, a na prędkościomierz nakleić jakąś ładną naklejkę. |
|
![]() |
![]() |