|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
No i znowu udowodniona została zajebistość Afryczki w myśl prawa Murphyego o najsłabszym ogniwie.
W innym wątku pisałem o wadliwym absie w postaci migającej lampki bez żadnego schematu. W ramach gwarancji dostałem 2 nowiusieńkie czujniki abs i już prawie nowy licznik....... i teraz Murphy. Za to idiotyczne mruganie i masę błędów w komputerze odpowiedzialna była nie do końca wpięta wtyczka, do której w Hondzie Plaza podłączali mi navi Garmina, a że ta wtyczka biegnie blisko obudowy lewego filtra powietrza, to przy kolejnym serwisie i wymianie filtra pewnie się obluzowala na tyle, ze raz kontaktowała, a raz nie i dawała sygnały odbierane jako błąd abs. Czyli błąd ludzki głupota kompa to czytania błędów i zajebistość Hondy, która się nie psuje |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
Cytat:
?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 132
Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
Jaki to serwis Arher ?
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Krakow
Posty: 95
Motocykl: f650gs
Online: 5 dni 13 godz 6 min 0
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
"normalny" producent przewiduje dodatkowe kostki do akcesoriów a nie trzeba ciągnąć prąd z ABS'u
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Cytat:
Sygnalizacja lampką była tylko w liczniku, ABS działał normalnie Chwilowe braki w styku generowały fałszywe błędy. Odbijajac piłeczkę "normalny" producent nie produkuje listw paliwowych, które trzeba naprawiać strzałami z zapalniczki piezzo ,albo szyny CAN, która przyjmuje tylko gebelsowskie wytwory techniczne, albo konstrukcyjnie wszystkim przewiduje grane manetki, są kable, są sterowniki etc, ale jak kupisz oryginalne i sam podłączysz to i tak CAN pokaże Ci srodkowy palec, musisz jechać do dealera i on podłączająć pod kompa może dopiero odblokować tą funkcję. Zatem kto tu jest "normalny" Ostatnio edytowane przez radiolog : 10.10.2018 o 13:44 |
|
|
|
|