![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
Coś niedokładnie opisałem powyżej.
Risers wchodzi do mocowania ok. Niestety to mocowanie wiesza się na gumie . Zastanawiam się nad jednym. Moja NAT jest 2018. Może wasz wzorzec był z modelu 2016/2017. Być może tam była inna średnica tej gumy, albo inaczej rozwiązane. Myślę czy nie należałoby rozwiercić otworów w mocowaniu dampera? Jest jeszcze jednak inny aspekt. Patrząc na amortyzator od dołu jest tam taka śruba ,ktora obecnie jest tuż nad srubą centralną dokręcającą górną półkę. Jak obniżę tak jak proponuję to mocowanie dampera to niestety te dwie śruby by się spotkały. Zatem zostaje zastosowanie podkładek , ale dalej mamy gwint nakrętki ,ktory nie łapie na całej długości pod półką. Moja część (element) przykręcana do ramy jest ok. Zresztą jak się przejechałem , ze 30 km, to czuć różnicę na plus. Myślę tylko jak wydłużyć gwint w risersach. Czekam na inne pomysły Ostatnio edytowane przez HarryLey4x4 : 05.10.2018 o 22:10 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator skrętu | Rychu72 | Wszystko dla Afryki | 62 | 08.06.2016 19:47 |
Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 22:59 |