| 
			
			 | 
		#61 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O jeździe w tzw. offie: 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Chodzi oczywiście o przedni zawias. O podparciu to jeszcze nie wspomniałem, ale że jeździ aż miło..to nieco za wiele powiedziane. Że się da - prawda, wszystko się da, że zajebisty zawodnik pojedzie - prawda (Mozart też na czymkolwiek zagrałby, ale to argument o zajebistości człowieka 1/milion a nie takiego czy innego złoma) że jest przyjemnie....mniej więcej jak odpalać TTR600 zalaną, na kopkę, zakopaną w błocie po koło że jest to sprzęt który dobrze to znosi - kiedyś opisywałeś ile kosztuje używanie tego niezgodnie z przeznaczeniem że jest to sprzęt do krzaków..bynajmniej. Jak teraz myślę o porównaniu go do AT/ST/itp. motocykli pod względem możliwości w offie to jest gigantyczna różnica. Ma ten motocykl kilka dużych zalet, mimo wszystko, może siędę i opiszę co myślę  
		Ostatnio edytowane przez Mhv : 30.08.2018 o 09:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | 
| 
			
			 Zrośnięty. 
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 713
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytając ropucha miałem bardziej na myśli zwykłego GS-a nie Adv, jako sprzęt na wycieczkę w Alpy, do Czarnogóry czy inne miejsca ale asfaltem. Do Maroka, Ukraińskie szutry w wydaniu kolegów z forum czy inne takie to raczej drugi motocykl, Afryka czy mniejsze PR7 / 701 itd.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 95
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 39 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rozpisaliście się o bxoxerach, a co z 800tką? 
		
		
		
		
		
		
		
	Też można mieć ją już za ok 20-25tys a chyba reszta producentów przespała w tamtym czasie ten segment motocykli. Można w tej kasie mieć ewentualnie tigera 800 albo xt660z, ale to już singiel. Tak więc, żeby kupić coś w miarę nowego i nowoczesnego, 2 osobowego, co poleci w daleką trasę ale też przeleci zgrabnie szutry czy leśne dukty, skazanym się jest na 800tkę?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gees powstał z myślą o zaspokojeniu chęci podróżowania. A że świat pełny jest zjebów takich jak, którzy chcą udowodnić że da się nim zrobić prawie wszystko to inna sprawa. Jest zabawa koszty muszą być.  
		
		
		
		
		
		
			Widziałem jak pogrzebanym hapekiem trenował w Tunezji Boano, mało kto potrafi zapierdalać tak endurakiem. I jak by kto zapomniał to Meoni wygrał Dakar elce8. A jazda endurakiem to chodzenie na łatwiznę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Piotrków Trybunalski 
					
				
				
					Posty: 1,133
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: 80800 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 51 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Po 40 nie muszę już sobie niczego udowadniać, nie bawi mnie taplanie się w błocie na 230-250kg sprzęcie - może w to nie uwierzycie ale wydoroślałem ![]() Chętnie natomiast pośmigałbym po Karpatach na czymś zdecydowanie lekkim ![]() Każdy GS ma niski środek ciężkości, nie rozumiem tych którym jego gabaryty przeszkadzają w poruszaniu się po mieście; super moment 100 Nm, MEGA super wygodna pozycja za kierownicą (mam 172cm); alpejskie winkle z bananem na twarzy - dobry stosunek jakości do ceny i całkiem niezła lokata kapitału - mała strata w razie odsprzedaży ! U mnie padł uszczelniacz wału i na wszelki wypadek wymieniłem wszystkie inne: 2 na wale, po jednym na skrzyni i sztuka na przekładni od strony wału - zmieniam olej/filtr co 6tyś. 20W50 reszta eksploatacji zgodnie z manualem, raz na 2 lata płyn hamulcowy (bez wspomagania) - nie katuję w terenie/błocie. Ale gdybym miał kasę to na chwilę obecną król jest tylko jeden: https://www.google.com/search?q=duca...w=1396&bih=678  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Oczywiście że nie wystarczy kupić GSa 😏
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przesadzacie z tą masa GSa, nawet Goldwingiem się da po szutrach i leśnych duktach 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=_lUKZM4zC5o  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 czemu się wiec ograniczać jak tam jest co wybierać? Szutry, leśne dukty zrobisz wszystkich przy odrobinie wprawy i nie za szybko a jak to jest 10% całej jazdy bez sensu jest kupować typowe enduro i cierpieć potem na asfalcie..  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 95
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 39 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Za 20-25 tys 850 czy 1000? Które? 
		
		
		
		
		
		
		
	Chyba że 20tys euro a nie zł. Teraz mam KTMa 690 i jeżdżę praktycznie tylko off, ale patrzę teraz pod kątem dalszych wyjazdów, gdzie 690 się nie nadaje za bardzo. Więc co można mieć w tej kwocie? F800Gs, tigera, co jeszcze? GS1200 odpada, za wielki.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| PPPP Podóż Poślubna Po Polsce ? czemu nie . jakieś propozycje ? jakieś noclegi ? | kamil_w | Polska | 8 | 27.07.2016 12:39 | 
| Tankbag - czyli właściwie co? | koszi | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 28.05.2013 10:20 |